czwartek, 14 lutego 2008

Nie ma miłości bez zazdrości

Nie ma miłości bez zazdrości,
nie ma zazdrości bez miłości.
Stara to prawda, mocna jak wino,
a wino czerwone, serce szalone.
Nie ma miłości bez zazdrości,
nie ma zazdrości bez miłości.
Miłość przychodzi razem z zazdrością,
a zazdrość odchodzi razem z miłością.
Ta prawda tyle w sobie smaku ma,
wcale nie kłamie, wierzcie mi.
Tak miłość drży na wargach,
kiedy mam ogień zamrożony w krwi.
To miłość zagląda nam w oczy,
to miłość nie daje nam spać.
Jest niebem i piekłem rozkoszy,
to ona ubija nam świat.
To ja kochać umiem, to ja,
to ja tak rozumiem, to ja.
To ja spokój pragnę, to ja,
to ja Ciebie pragnę, to ja.
To fioletowy zawrót głowy,
to zawrót głowy fioletowy.
Ultrafiolety to Jej podniety,
to Jej sekrety, to jej zalety.
Nie ma miłości bez zazdrości,
nie ma zazdrości bez miłości.
Miłość przychodzi razem z zazdrością,
a zazdrość odchodzi razem z miłością.
Ta prawda tyle w sobie smaku ma,
wcale nie kłamie, wierzcie mi.
Tak miłość drży na wargach,
kiedy mam ogień zamrożony w krwi.
To miłość zagląda nam w oczy,
to miłość nie daje nam spać.
Jest niebem i piekłem rozkoszy,
to ona ubija nam świat.
To ja Ciebie kocham, to ja,
to ja tak rozumiem, to ja,
to ja szczęście daję, to ja,
to ja Ciebie pragnę, to ja.

Oryginalne wykonanie: http://pl.youtube.com/watch?v=zHkz7aK0vIw

Brak komentarzy: