wtorek, 25 marca 2008

Ali alo


Ali alo nie znaczy nic,
tak może śpiewać sobie pierwszy lepszy ptak.
Ali Alo no nie bądź zły,
to przecież bardzo miłe chociaż sensu brak.
Ali alo wesoło brzmi jak piłka wraca z echem i znajduje mnie,
więc nie rób groźnej miny i uśmiechnij się.
Ali alo a gdyby dziś,
podłożyć pod te słowa bardzo ważną treść.
Ali alo to dobra myśl,
niech tylko dla nas dwojga znaczy kocham Cię.
Ali Alo i nie wie nikt to tajemnica nasza umówiony znak
i tylko ja zrozumiem gdy zaśpiewasz tak....

Ali alo mam dosyć już,
tak może śpiewać sobie byle jaki ptak.
Ali alo za mało słów
i po co to ukrywać gdy się kocha tak,
Ali alo nie starcza mi,
chcę słyszeć wielkie słowa i banały też
Sam wybierz jakie zechcesz,
Ty najlepiej wiesz.

1 komentarz:

Moniczka pisze...

Violetta Villas to osoba budząca we mnie ogromny szacunek i uznanie.kilkakrotnie z nia rozmawialam mam tez z nia zdjecie.chcesz to Ci przesle?