sobota, 11 lipca 2009

Tiritomba

Tiritomaba cza, cza, cza, u!
Spaceruje sobie ponad brzegiem morza,
za mną idzie chłopiec młody.
Spodobała mu się buzia moja hoża,
więc piosenkę nuci raz.

Tiritoma, tiritomba,
to melodia, która wielki urok ma.
Tiritomba, tiritomba,
tę piosenkę każdy zna.
Cza, cza, cza!

Ja udaje, że nie widzę, że nie słyszę,
choć radością serce płonie.
Biała mewa nad falami się kołysze,
a on ciągle śpiewa mi.

Tiritoma, tiritomba,
to melodia, która wielki urok ma.
Tiritomba, tiritomba,
tę piosenkę każdy zna.
Tiritomba, tiritomba,
Tę piosenkę każdy zna.

Nagle widzę, że nadchodzi moja mama
i że groźnie na mnie patrzy.
Chłopiec ukrył się i pozostałam sama,
ale słyszę jego śpiew.

Tiritoma, tiritomba,
to melodia, która wielki urok ma.
Tiritomba, tiritomba,
tę piosenkę każdy zna.

Mama poszła i jesteśmy znowu sami,
szary wieczór nas osłoni.
On mnie objął i ogarnął ramionami
i śpiewamy sobie wraz.
Cza, cza, cza

Tiritoma, tiritomba,
to melodia, która wielki urok ma.
Tiritomba, tiritomba,
tę piosenkę każdy zna.
Tiritomba, tiritomba,
Tę piosenkę, która wielki urok ma.
Tiritomba, tiritomba
Tę piosenkę każdy zna!
Tiritomba cza, cza, cza u!

Oryginalne wykonanie: http://www.youtube.com/watch?v=fBaLMLqb4hM

Brak komentarzy: