sobota, 21 lutego 2009

Jedna nutka zaginęła.


Płyną piosenki, liczne piosenki,
przez radio, płyty i no i scenki,
kontrabas pusty i klarnet cienki dzięki wam.
Pięknie melodia brzmi, nuty maleńkie ćwiartki i ósemki,
od do, do, la i si na wszystkie nasze dni.

Zaraz napisze nowe piosenki, natychmiast, szybko, łatwo od ręki,
rozkładam nuty, są wszystkie dźwięki, jednej brak.
Każda czyściutko brzmi, nuty maleńkie ćwiartki i ósemki,
jest do, re, fa, sol, si i tylko braknie mi.
Szukam od rana pełen udręki, to ważna nuta, bez niej rozdźwięki,
okrutna gamo zaoszczędź męki, oddaj mi.
Bez niej piosenka śpi, nuty maleńkie ćwiartki i ósemki,
błagają całe dni, tę jedną oddaj mi.

Szukam od rana pełen udręki, to ważna nuta, bez niej rozdźwięki,
okrutna gamo zaoszczędź męki, oddaj mi.
Bez niej piosenka śpi, nuty maleńkie ćwiartki i ósemki,
błagają całe dni, tę jedną oddaj mi.

Oryginalne wykonanie: http://pl.youtube.com/watch?v=dF1XmBFtcrw

Brak komentarzy: