czwartek, 26 lutego 2009

Znowu Ciebie mam.


Utwór "To były te dni" został wydany na pocztówce w 1970, oryginalnie utwór nosił tytuł "Znowu Ciebie mam". Historia tej piosenki jest taka. Po powrocie z Vegas Violetta zamówiła piosenkę u pewnego tekściarza do melodii "Those were the days". Utwór nagrała. Potem zmieniła tekst utworu i tak dziś znamy go jako "Miłością znów żyję", wtedy Villas została oskarżona o plagiat ponieważ użyła fragmentów tekstu wcześniej nagranej piosenki.

Tekst piosenki:
Do tawerny cichej pod muszlami
Dziwnym lękiem dzisiaj wracam tu
Nie, nie wierzyłam że się znów spotkamy
Tak jak dawniej, brak mi znowu słów
Miłością świat dźwięczy
Nie pragnę nic więcej
Chcę kochać, kochać,
kochać ciebie znów
Ty byłeś tylko mój
i będziesz tylko mój
Bo wrócił czas
że znowu ciebie mam
Laj, laj, laj...
Mnie nie pytaj o nic, co robiłam
Tam gdzie byłam było bardzo źle
Jestem znowu twoją bo wróciłam
Gdzieś pod skórą czuję twoją krew
Miłością świat dźwięczy
Nie pragnę nic więcej
Chcę kochać, kochać,
kochać ciebie znów
Ty byłeś tylko mój
i będziesz tylko mój
Bo wrócił czas
że znowu ciebie mam
Laj, laj, laj...
Oddech twój się wplątał w moje włosy
Oddech ze słońca nagle spadł
Miłość znów zajrzała w nasze oczy
Miłość która trwa już tyle lat
Miłością świat dźwięczy
Nie pragnę nic więcej
Chcę kochać, kochać,
kochać ciebie znów
Ty byłeś tylko mój
i będziesz tylko mój
Bo wrócił czas
że znowu ciebie mam
Laj, laj, laj...
Miłość to muzyka polnych kwiatów
Siła która nam pozwala żyć
To jest piękne, wierzcie, to jest piękne
Być kochanym, umieć kochać też

Brak komentarzy: