sobota, 12 września 2009

Nie myśl o mnie źle.


Nie myśl o mnie źle, nie sądź źle.
Co Ty o mnie wiesz? - pytam Cię.
Co Ty o mnie wiesz?
Przyznaj sam, że zbyt mało.

Nie myśl o mnie źle, nie sądź źle.
Wszystko wciąż i tak jest jak chcę,
tle zdarzeń wciąż przeciw nam.
O śni gdy źle nie chciał.

Nie myśl o mnie źle,
kiedy w deszcz czekasz gdzieś na mnie zły.
Nie myśl o mnie źle
gdy przed lustrem tkwię, bo tak bardzo chce bardzo się podobać Ci.

Nie obwiniaj mnie, nie sądź źle.
Kiedy myśląc tak, mówię nie.
Gdy obracam w żart, jakieś Twe piękne słowa.

Wszystko to, co los zmieniał w żart,
trudno z dnia na dzień zrzucić z barw,
trudno z dnia na dzień, tak odmienić się,
zacząć żyć od nowa.

Nie myśl proszę źle o kimś kto Ci swe
najlepsze myśli już darował.

Nie obwiniaj mnie, nie sądź źle.
Kiedy myśląc tak, mówię nie.
Gdy obracam w żart, jakieś Twe piękne słowa.

Wszystko to, co los zmieniał w żart,
trudno z dnia na dzień zrzucić z barw.
Trudno z dnia na dzień, tak odmienić się,
zacząć żyć od nowa.

Nie myśl proszę źle o kimś kto Ci swe
najlepsze myśli już darował.

Oryginalne wykonanie: http://www.youtube.com/watch?v=1S1VuC9MW_w

Brak komentarzy: