sobota, 12 września 2009

Tatusiu.


Tatusiu, chciałam ci coś powiedzieć, ale może nie teraz.
Jutro, tatusiu jutro, powiem, na pewno ci już powiem,
to co chciałam powiedzieć, lecz o uśmiech proszę cię.

Moje serce bije mocniej, zrozum proszę ojcze mój,
mój rumieniec, me wypieki, me wzruszenia ojcze mój.
Szesnaście lat dziś kończę, miłości pierwszy uśmiech,
nie gniewaj się na mnie, tatusiu to właśnie chciałam ci powiedzieć.

Tatusiu, czy chciałbyś mi powiedzieć, co na świecie jest piękne?
Miłość, czy muzyka, serce, na pewno wiem, że serce,
takie ciepłe maleńkie, przyjm ode mnie fiołki dwa.

Moje serce bije mocniej, zrozum proszę ojcze mój,
mój rumieniec, me wypieki, me wzruszenia ojcze mój.
Szesnaście lat dziś kończę, miłości pierwszy uśmiech,
nie gniewaj się na mnie, tatusiu to właśnie chciałam ci powiedzieć,
chciałam ci powiedzieć, chciałam ci powiedzieć.

Oryginalne wykonanie: http://www.youtube.com/watch?v=TCArNAnU2ps

Brak komentarzy: