sobota, 12 września 2009

Zdecyduj się.


Wczoraj bez przyniósł mi, dzisiaj chodzi dziwnie zły.
Wczoraj był nadmiar słów, dzisiaj milczy znów.
Nadał dniom nową treść, dzisiaj trudno wprost go znieść.
Jestem zła, słów mi brak, ze mną to nie tak.

Zdecyduj się miły mój powiedz wreszcie czego chcesz,
zdecyduj się tak czy siak, przestań jeżyć się jak jeż.
Bo jeśli nie no to cześć dajmy spokój sprawie tej.
Nie łudźmy się, wystarczy tylko zadzwonić.
Znam chłopców moc, gdzie rozkażę pójdą tam,
wiesz dobrze sam, także to, fakt że powodzenie mam.
Zdecyduj się, radzę, bo zdradzę i zapomnę Cię, zostaniesz sam i będzie Ci źle.

Cały wieczór przemilczałeś znów,
znajdźże przecież parę ciepłych słów.

Zdecyduj się proszę Cię, chyba wszystko dawno wiesz,
zdecyduj się przecież mnie głupio tak namawiać Cię.
Kochamy się to się wie, jednak czegoś wciąż mi brak,
więc mnie pocałuj właśnie o tak...

Cały wieczór przemilczałeś znów,
znajdźże przecież parę ciepłych słów.

Zdecyduj się proszę Cię, chyba wszystko dawno wiesz,
zdecyduj się przecież mnie głupio tak namawiać Cię.
Kochamy się to się wie, jednak czegoś wciąż mi brak,
więc mnie pocałuj właśnie o tak...

Oryginalne wykonnaie: http://www.youtube.com/watch?v=ueoOsXJ_lUQ

Brak komentarzy: