czwartek, 13 września 2007

Jak w serenadzie


Milion gwiazd na niebie płonie, w starym parku ja i Ty.
Zda się nam słyszeć jak wśród nocnej ciszy,
wiatr na strunach piosnkę nam gra.
Lecz Ty mój miły podaj dłonie, mile też uśmiechnij się,
jak w balladzie, w serenadzie, zanucę Ci o miłości pieśń.

Jasiu, ja kocham tylko Ciebie.
W Twych oczach widzę Cię jak w niebie.
Bo serce moje Ty zabrałeś
i gdzieś je schował powiedz mi.
Z tęsknoty piję mocne wino,
bo Ty jesteś tego przyczyną.
Bo serce moje Ty zabrałeś
i gdzieś je schował powiedz mi.

Wszystko w życiu ma swój koniec.
Przyjdzie czas, że rzucisz mnie.
I zacznie się męka, samotność, udręka
i miłość zakończy się.
Lecz Ty mój miły podaj dłonie, mile też uśmiechnij się,
jak w balladzie, w serenadzie, zanucę Ci o miłości pieśń.

Jasiu, ja kocham tylko Ciebie.
W Twych oczach widzę Cię jak w niebie.
Bo serce moje Ty zabrałeś
i gdzieś je schował powiedz mi.
Z tęsknoty piję mocne wino,
bo Ty jesteś tego przyczyną.
Bo serce moje Ty zabrałeś
i gdzieś je schował powiedz mi.

Brak komentarzy: