czwartek, 13 września 2007

Zostanę z Tobą


Pamiętaj, że nie jesteś sam, pamiętaj...
Jednego Ciebie tylko mam, pamiętaj...

Na dobre na złe, na tak i na nie,
zostanę z Tobą.
Wśród nocy i mgły, tam będę gdzie i Ty,
zostanę z Tobą.
Cokolwiek los da jak uśmiech i łza,
zostanę z Tobą.
Nie żegnaj mnie dziś, uparta jak myśl,
zostanę z Tobą.

Porzucisz to cóż, nie lękam się burz,
zostanę z Tobą.
Zapomnisz to nic, nie zerwie się nić,
zostanę z Tobą.
Czy warto czy nie, zostanę bo chcę,
zostanę z Tobą.
Nie żegnaj mnie dziś, uparta jak myśl,
zostanę z Tobą.

Porzucisz to cóż, nie lękam się burz,
zostanę z Tobą.
Zapomnisz to nic, nie zerwie się nić,
zostanę z Tobą.
Czy warto czy nie, zostanę bo chcę,
zostanę z Tobą.
Nie żegnaj mnie dziś, uparta jak myśl,
zostanę z Tobą.
Pamiętaj, że nie jesteś sam, pamiętaj...
Jednego tylko Ciebie mam, pamiętaj...
Pamiętaj...

Brak komentarzy: