czwartek, 13 września 2007

Tylko Tobie


Najzwyklejszy dzień z marzeń zwierza się,
Tobie, tylko Tobie.
Z zagubionych wysp noc wysyła list,
Tobie, tylko Tobie.
Choć całuję Cię, samym tylko snem,
życie z niego zrobię.
Wszystkie moje dni zwiąże w bukiet i podaruję Ci.

Bo kocham Cię, bo bardzo kocham Cię,
bez Ciebie trudno żyć, bez Ciebie być.
Bo kocham Cię, bo bardzo kocham Cię,
kochany najdroższy mój, ja kocham Cię.

Pocałuję Cię, każdym moim dniem,
bajką noc ozdobię.
Utkam z olśnień mgły rozmodlone sny,
Tobie, tylko Tobie.
Każdy serca kąt i najdalszy ląd,
Tobie, tylko Tobie.
Podaruję nas, splatających czas,
z samych tylko świąt.

Bo kocham Cię, bo bardzo kocham Cię,
bez Ciebie trudno żyć, bez Ciebie być.
Och bo kocham Cię, bo bardzo kocham Cię,
kochany najdroższy mój, ja kocham Cię.


Bo kocham Cię, bo bardzo kocham Cię,
bez Ciebie trudno żyć, bez Ciebie być.
Bo kocham Cię, bo bardzo kocham Cię,
najdroższy miły mój, ja kocham Cię.

Och, kocham Cię

Bo kocham Cię, bo bardzo kocham Cię,
najdroższy miły mój, ja kocham Cię.

Brak komentarzy: